Thursday 10 October 2013

Edu-InERI 2013 International Exposition Research & Innovation 2013

Pada 20-22 September yang lalu, saya telah didaftarkan oleh Pensyarah saya iaiatu, Dr Amir bin Yusoff untuk menyertai pertandingan Edu-InERI 2013 iaitu pertandingan serta pameran projek serta penyelidikan. Tujuan saya menyertai pertandingan ini adalah untuk mendapatkan pengalaman dalam penghasilan serta pembentangan projek.Projek yang saya pertandingkan adalah Solar Sensing Device For Rainforest(Prototaip). Pertandingan ini disertai oleh sekolah-sekolah seluruh Malaysia,IPGM serta universiti tempatan dan swasta.Walaupun tidak memenangi sebarang anugerah namun saya mendapat banyak pengalaman daripada acara ini.

Bersama Dr Amri dan hasil penyelidikan


Tag nama sebagai bukti penyertaan

Pensyarah projek Dr Amri Bin Yusoff

Solar Sensing Device For Rainforest

0 comments:

Post a Comment